مكالمة ريكورد نورهان مالك وتعليقات فيس بوك وتويتر علي صور وفضيحة نورهان مالك

انتشرت التعليقات بين رواد مواقع التواصل الاجتماعي «فيسبوك»، بين مؤيد ومعارض حيث قال البعض بأن الصور تم سرقتها من هاتفها المحمول، فيما هاجمها البعض الآخر وقال إنها تعمدت إرسال تلك الصور لبعض الأصدقاء فيما يُعرف باسم «ارسال النودز» ،وتصدر هاشتاج «نورهان مالك» موقع التواصل الاجتماعي «فيسبوك»، وذلك بعد ساعات قليلة من تداول عشرات الصور الشخصية في أوضاع تتنافى مع الذوق العام عبر أحد الصفحات باسم نورهان مالك.

وعلق احد رواد مواقع التواصل ويُدعى مصطفى عبدالفتاح: «حكاية نورهان مالك باختصار.. نورهان مالك دي بنت عندها 17 سنة من الهرم في الجيزة قصتها انها كانت ليها صديقة اسمها حبيبة سرقت منها كارت ميموري وكان عليه صور ليها ومقاطع مخلة خاصة بيها واديتهم لواحد صاحبها، نورهان مالك عملت محضر واتهمت فيه صاحبها ده هو و 7 اشخاص تانين انهم اغتصبوها في جراج عمارة وهتكوا عرضها تحت تهديد انهم يفضحوها بكارت الميموري اللي حبيبة صاحبتها اديتهولهم».

سمعة البنت

وعادت نورهان لتلقي باللوم على متابعيها فقالت: طول عمركم شعب… عمره ما وقف مع حق حسبي الله ونعم الوكيل في كل واحد ألف قصه علشان يتعمل شير للبوست بتاعه وستشعر ومش مهم سمعة بنت ولا شرفها إنتوا شعب مريض والناس اللي بتخش تزيد وتشتم ربنا يشفيكوا ده ربنا بيقول من ستر مسلما في الدنيا ستره الله في الدنيا والآخرة وربنا معايا أحسن من أي حد.

وكتبت نورهان عبر حسابها الشخصي بفيس بوك: يا جماعة افهموا أن مفيش حد معصوم من الخطأ ومتبقاش على عيوب الناس قاضي وعلى عيوبك محامي.. الناس البتشتم في الكومنتات، ولما تخش برايفت تتأسف وتقول فهميني طب لما انت مش فاهم عمال تشتم في خلق الله لييه إنت مريض.

وعلق محمد على قائلا: أنا كنت متضايق علشانك جدا بس بعد ما شوفتك رافعه صورك فهمت.

على فين يا مصر

وقال حسام خالد: ملحقناش نخلص من هدير مكاوي تطلعلنا نورهان مالك.. رايحه بينا على فين يا مصر.

وأضافت نودي أكسد: خلاص لسة في حد متكلمش على نورهان مالك حتى الفيس افتحة ألقيها عاملة لايف من اكونت واحد صاحبي بتقول فيه أنا بريئة.

وعلق أحمد سرياس: من كان منكم بلا خطيئة فليرمها بحجر! نورهان مالك.

ورد ابن الشيخ: نص مصر معها صور نورهان مالك والنص التاني بيسأل مين دي.

فضيحة نورهان مالك التي اثارة رواد التواصل الاجتماعي

صورة نورهان مالك طالبة الهرم وقصة Nourhan Malik التي اغتصبها 8 اشخاص برضاها

انتحار نورهان مالك بعد اغتصابها اليوم

 

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*